logo UE

e-BOK

Zapraszamy na stronę elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-BOK Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o.

Co to jest e-BOK?

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę Odbiorców, za pośrednictwem Internetu.

Możliwości jakie daje e-BOK

  • dostęp do wystawionych faktur za wodę i odprowadzanie ścieków,
  • elektroniczną zapłatę faktury,
  • podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością przeglądania rozliczeń historycznych,
  • szybka i łatwa komunikacja ze Spółką,
  • podgląd bieżących badań wody dla danej dzielnicy,
  • złożenie każdego wniosku,
  • otrzymywanie aktualności.

Jak uzyskać dostęp do e-BOK?

Jeśli posiadasz aktualną umowę o dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków wypełnij krótki wniosek rejestracyjny na stronie ebok.mpwik-piekary.pl oraz zaakceptuj warunki zawarte w Regulaminie e-BOK.

Po rozpatrzeniu wniosku na podany adres e-mail otrzymasz link oraz hasło dostępu do indywidualnego konta e-BOK.

Wraz z pierwszym logowaniem konto zostaje aktywowane. Od tej chwili możesz w pełni korzystać z wszystkich usług, jakie oferuje e-BOK.

Rejesteracja krok po kroku:

  • KROK 1: Wejdź na stronę internetową lub bezpośrednio na serwis ebok.mpwik-piekary.pl
  • KROK 2: Wybierz zakładkę wnioski i wypełnij wniosek o konto w e-BOK i poczekaj na weryfikację wniosku przez adres e-mail.
  • KROK 3: Korzystaj z wszystkich funkcji e-BOK.
do góry
W związku z awarią serwera pocztowego prosimy o czasowe nie składanie jakichkolwiek wniosków za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. O usunięciu awarii poinformujemy niezwłocznie.