logo UE
Strona główna/Aktualności/Sztuczna inteligencja na usługach Spółki

Sztuczna inteligencja na usługach Spółki

24 Czerwca 2021

Najnowszy, czerwcowy numer miesięcznika Forbes zawiera raport poświęcony innowacyjności w biznesie. Jeden z tekstów, zatytułowany "Inteligentne maszyny wchodzą do firm" poświęcony jest rozwiązaniom wykorzystywanym przez MPWiK w Piekarach Śląskich. Autor, red. Marcin Kaczmarczyk opisuje działający w naszym mieście system zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania siecią wodociągową oraz trwające prace badawcze nad wprzęgnięciem sztucznej inteligencji w proces szybkiego wykrywania wycieków wody.

Więcej o testowanym rozwiązaniu do szybkiego wykrywania wycieków pisaliśmy w tekście "Mniejsze straty, niższe koszty".

do góry
Awaria na ul. Powstańców Warszawskich została już usunięta. Z powodu awarii wodociągowej na ul. Powstańców Warszawskich 7 wystąpi brak wody w dniu 31.07.2021r. od godziny 8:00 do godziny 14:00 obejmując następujące numery: ul. Powstańców Warszawskich 2, 2a, 3, 5, 7 i ul. Wyszyńskiego 26 a. Za utrudnienia przepraszamy. Uruchomiliśmy ponownie punkt kasowy w siedzibie Spółki • Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8-12 • Biuro Obsługi Klienta pozostaje niedostępne dla interesantów • Pracownicy Spółki od poniedziałku do piątku, w godz. 7-15 są do dyspozycji Klientów • Sprawy załatwiać można telefonicznie (32 287 98 02 wew. 350, 351), mailowo (mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl) lub za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (https://ebok.mpwik-piekary.pl).