logo UE
Strona główna/Aktualności/e-BOK narzędzie wygodne i bezpieczne

e-BOK narzędzie wygodne i bezpieczne

6 Listopada 2020

Wkrótce minie rok działania Elektronicznego Biura Obsługi Klienta w MPWiK w Piekarach Śląskich. Uruchamiane było jako kolejna, dosyć powszechna w dobie informatyzacji usług, forma obsługi klientów. Nikt wtedy nie mógł przypuszczać, jak bardzo wkrótce zmieni się nasze życie i zasadniczą funkcją e-BOK będzie nie wygoda, a zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom Spółki.

E-BOK w MPWiK wystartował 20.12.2019 r. i korzysta już z niego blisko 1000 klientów MPWiK w Piekarach Śląskich. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to serwis umożliwiający kompleksową obsługę za pośrednictwem internetu.

Przede wszystkim daje użytkownikom natychmiastowy i nieograniczony dostęp do wystawionych faktur za wodę i odprowadzanie ścieków i oczywiście umożliwia elektroniczną zapłatę faktury. Pozwala też na podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń oraz pozwala na przeglądanie rozliczeń z poprzednich miesięcy.

Użytkownicy e-BOK otrzymują też dostęp do bieżących badań wody dla danej dzielnicy.

To co powinno szczególnie zainteresować Klientów Spółki w tym szczególnym, pandemicznym czasie, to możliwość załatwienia za pośrednictwem tego serwisu niemal każdej sprawy, która dotyczy wodociągów i kanalizacji. Korzystając z e-BOK można złożyć każdy wniosek, od wniosku o uzgodnienie dokumentacji projektowej czy uzgodnienie branżowe, przez wniosek o przyłączenie do sieci wodociągowej, o nadzór i wykonawstwo budowy przyłączy, na zleceniu na montaż wodomierza kończąc.

Dzięki e-BOK komunikacja ze Spółką jest szybka i łatwa, a użytkownicy otrzymują też dostęp do najważniejszych aktualności,

Rejestracja w e-BOK nie zajmuje wiele czasu i jest bardzo intuicyjna. Wystarczy posiadać aktualną umowę o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków (lub jednej z nich) i  wypełnić krótki wniosek rejestracyjny na stronie: ebok.mpwik-piekary.pl

Po zaakceptowaniu warunków zawartych w Regulaminie e-BOK i rozpatrzeniu wniosku przez pracownika MPWiK, na podany w procesie rejestracji adres e-mail przesłany zostaje link oraz hasło dostępu do indywidualnego konta e-BOK.

Konto zostaje aktywowane wraz z pierwszym logowaniem, a użytkownik może w pełni korzystać z wszystkich usług, jakie oferuje e-BOK.

Oprócz wygody w kontaktach z MPWiK, a teraz także ważnego aspektu bezpieczeństwa aktywacja konta w e-BOK pozwala na jeszcze inną bardzo istotną sprawę. Rezygnując z otrzymywania papierowej faktury użytkownicy e-BOK przyczyniają się do ochrony środowiska. A skoro można to zrobić bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i bez straty czasu, to dlaczego nie dołożyć od siebie małej cegiełki do ochrony przyrody.

do góry
Z powodu zagrożenia epidemiologicznego aż do odwołania nieczynne są kasa w siedzibie Spółki oraz Biuro Obsługi Klienta • Pracownicy Spółki od poniedziałku do piątku, w godz. 7-15 pozostają do dyspozycji Klientów • Sprawy załatwiać można telefonicznie (32 287 98 02 wew. 350, 351), mailowo (mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl) lub za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (https://ebok.mpwik-piekary.pl).