logo UE
Strona główna/Przetargi/Informacje dla wykonawców

Informacje dla wykonawców

Instrukcja szyfrowania ofert składanych w formie elektronicznej

I. Do szyfrowania plików zawierających ofertę można użyć darmowego oprogramowania
do archiwizacji 7-Zip, które można pobrać m.in. ze strony: http://7-zip.org.pl/

Okienko przedstawiające pobranie programu 7-zip, czerwonym okręgiem zaznaczono przycisk PobierzII. Zapisujemy plik instalacyjny na dysku.

Okienko przedstawiające wybór lokalizacji zapisania pobieranego plikuIII. Klikamy na pliku instalacyjnym i instalujemy program.

Okienko z podaną ścieżką instalacji programu

 

 

 

 

 

 

IV. Otwieramy folder, w którym zainstalowaliśmy program i uruchamiamy plik 7zFM.exe

Okienko z listą plików programu, który został zainstalowany, wśród nich znajduje się plik 7zFM.exeV. W oknie programu otwieramy folder, w którym zapisaliśmy plik ze skanem naszej oferty oraz
ewentualnie wymagane załączniki, zaznaczamy wszystkie pliki, a następnie wybieramy z górnego menu polecenie Dodaj.

Okno główne programu, w lewym górnym rogu znajduje się przycisk Dodaj oznaczony ikonką znaku dodawaniaW oknie, które się otworzy dwukrotnie wprowadzamy hasło składające się z co najmniej ośmiu znaków i zatwierdzamy OK.

 Okno programu 7-zip z opcjami pakowania archiwum. W czerwonym okręgu oznaczono pola do wpisania hasła.

VI. Otrzymujemy zaszyfrowany plik z ofertą i załącznikami, który następnie wysyłamy na adres poczty elektronicznej i terminie podanym w SIWZ.

Okienko z pokazanym spakowanym archiwum 7-zip (oznaczonym czerwonym okręgiem) w wybranej wcześniej lokalizacji zapisu.VII. Po upływie terminu składania ofert do godziny wskazanej w SIWZ na ten sam adres e-mail wysyłamy hasło, przy pomocy którego zaszyfrowano ofertę.

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Zamówienia publiczne
pdf 2020-07-21 Instrukcja szyfrowania ofert.pdf
ilość pobrań: 6
Instrukcja szyfrowania ofert.pdf 1.43MB zobacz
do góry
W związku z awarią serwera pocztowego prosimy o czasowe nie składanie jakichkolwiek wniosków za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. O usunięciu awarii poinformujemy niezwłocznie.