Sprawy załatwiaj zdalnie
8 Października 2021Przypominamy naszym Klientom, że Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane w budynku dyrekcji MPWiK w Piekarach Śląskich jest w dalszym ciągu zamknięte dla interesantów.
Wszystkie sprawy załatwiać można, bez fatygowania się osobiście, za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, a Klienci, którzy jeszcze się w nim nie zarejestrowali mogą napisać do nas mail na adres: .
Jeśli Klient nie korzysta z poczty elektronicznej może po prostu zadzwonić na numer telefonu 32 287 98 02 wew. 350 lub 351. W zdecydowanej większości przypadków, kontakt telefoniczny wystarczy do załatwienia Waszej sprawy.
W bardzo wyjątkowych wypadkach, gdy osobista wizyta Klienta w siedzibie wodociągów jest niezbędna, prosimy o telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta Spółki w celu wcześniejszego umówienia spotkania z naszym pracownikiem. Przy okazji przypominamy, że osoby planujące wizytę w dyrekcji MPWiK zobowiązane są do zachowywania zasad reżimu sanitarnego, a zwłaszcza nałożenia maseczki. Osoby nie stosujące się do tych zasad nie są wpuszczane na teren Spółki.
Jednocześnie informujemy, że od poniedziałku do piątku, w godz. 8-12 czynna jest kasa zlokalizowana przy wejściu do budynku dyrekcji. Zachęcamy jednak do skorzystania z jednego z wielu innych sposobów na opłacenie rachunku, które nie wymagają osobistej wizyty w Spółce.