logo UE
Strona główna/Aktualności/Komunikaty/Kasa i Biuro Obsługi Klienta zamknięte do odwołania

Kasa i Biuro Obsługi Klienta zamknięte do odwołania

12 Marca 2020

KOMUNIKAT

W związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją wywołaną pandemią koronawirusa COVID-19 Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich sp. z o.o., kierując się troską o zdrowie Klientów i pracowników Spółki, podjął decyzję o zawieszeniu do odwołania obsługi Klientów w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Spółki przy ul. Rozdzieńskiego 38.

Informujemy także, że do odwołania nieczynna będzie kasa w siedzibie Spółki. Faktury prosimy opłacać za pośrednictwem przelewów bankowych, na indywidualny numer konta klienta widniejący na otrzymanej fakturze lub korzystając z płatności elektronicznych, wykorzystując możliwości Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Zarząd MPWiK w Piekarach Śląskich informuje, że pracownicy Spółki pracują normalnie i od poniedziałku do piątku, w godz. 7-15 pozostają do dyspozycji Klientów, a sprawy załatwiać można telefonicznie (32 287 98 02 wew. 350, 351), mailowo () lub za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (https://ebok.mpwik-piekary.pl).

Jednocześnie informujemy, że ciągłość dostaw wody o właściwych parametrach jakościowych oraz odbiór ścieków nie są w najmniejszym stopniu zagrożone.

Przepraszamy za utrudnienia i liczymy na Państwa zrozumienie

Zarząd
Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
w Piekarach Śląskich sp. z o.o.

do góry
Z powodu zagrożenia epidemiologicznego aż do odwołania nieczynne są kasa w siedzibie Spółki oraz Biuro Obsługi Klienta • Pracownicy Spółki od poniedziałku do piątku, w godz. 7-15 pozostają do dyspozycji Klientów • Sprawy załatwiać można telefonicznie (32 287 98 02 wew. 350, 351), mailowo (mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl) lub za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (https://ebok.mpwik-piekary.pl).